Thursday, 15 February 2018

Perubahan Besar Bawa Kejayaan Dalam Bisnes

Dari sakit, sekarang alhamdulillah kesihatan kami sekeluarga dah semakin baik. Mula beli vitamin dulu bukan fokus untuk diri sendiri, tapi untuk suami dan anak.

Perubahan Besar Bawa Kejayaan Dalam Bisnes

Hati saya tak tenang kalo tengok mereka sakit, lagi-lagi jika anak yang sakit, lagi la saya tak sampai hati tengok.


Tapi syukur Alhamdulillah, asbab makan Vitamin Shaklee, kesihatan suami dan anak semakin baik. Kemudian saya pula mencuba nasib, untuk masalah Psoriasis, syukur tak terhingga walau saya tak sembuh sepenuhnya, tapi tetap ada improvement.


Jika dulu asek terlantar sakit, demam, radang, terbaring, sekarang tidak la seteruk yang dulu, jika demam pun cepat sket baik.


Dari kesihatan, sekarang saya mula berjinak-jinak dengan dunia Bisnes, macam tak percaya sekarang dah jadi Usahawan Shaklee.

Perubahan Besar Bawa Kejayaan Dalam Bisnes

"Yati nak buat Bisnes Shaklee boleh tak bang??.." Tak berbunyi sket pun, kata TIDAK pun, kata YA pun tak juga, krik...krik...krik..... soalan saya terbiar macam tu saja.


Tapi saya terus on, saya faham sangat suami saya macamana, tak melarang atau menghalang. Janji saya pandai uruskan masa.


Pernah juga dia tunggu saya give up, tapi dia tau sangat bini dia macamana, jika kata nak buat, saya akan buat juga.


Alhamdulillah, semenjak aktif dalam dunia shaklee, suami saya banyak bantu dalam urusan COD barang shaklee pada customer-customer.


Pada awalnya memang kami agak kelam kabut, tapi bila tengok hasil bonus 4 angka sebulan, terus naik semangat suami nak bantu saya buat Bisnes Shaklee sampai berjaya.


Setiap kali dapat Bonus Shaklee, saya takkan lepaskan peluang untuk rewards anak dan suami. Suatu kepuasan bila melihat muka anak dan suami happy menajamah makanan setiap kali bawa pergi makan tempat-tempat best.


Saya tak mampu nak wariskan sebuah perniagaan korporat buat mereka, tapi dengan Shaklee insyaAllah saya boleh wariskan Bisnes Shaklee ni untuk anak-anak saya nanti.


Doakan perjalanan saya dalam Bisnes Shaklee di permudahkan. Moga dapat bantu lebih ramai lagi jadi usahawan shaklee.




Cara Kuatkan Sistem Imun Anak | Tips Elak Anak Kerap Jatuh Sakit

Bila anak sakit je, kita mak-mak ni la yang paling risau, ye la siapa yang tak sayang anak. Kalo boleh nak sakit tu kita yang tanggung saki...