Sunday, 18 February 2018

Jatuh Cinta Berkali-Kali Dengan Shaklee

Berapa banyak jenis jatuh cinta dengan Shaklee ni pun saya tak tau nak habaq lagu mana, boleh kata hari-hari pun jatuh cinta dengan Shaklee ni.

Jatuh Cinta Berkali-Kali Dengan Shaklee


ü  Anak consume Shaklee dah kurang Demam, Batuk dan Selsema ~ saya jatuh cinta

ü  Suami consume Shaklee dah kurang sakit-sakit, kurang sakit perut, kurang kena tonsil, selsema dari kecik sampai dewasa dah tak ada ~ aaiihhh jatuh cinta lagi

ü  Saya sendiri consume Shaklee, pagi dah gigil-gigil seram sejuk nak demam, nanah dekat kaki, kaki bengkak jadi radang, tup-tup menjelang ke petang, rasa sakit tu berkurang ~ hohoho daku jatuh cinta

ü  Bila kau consume 1 family, makan sendiri, tetibe Shaklee pun tak tersengaja terbagi termasuk duit dalam akaun ko sebagai Bonus Shaklee ~ kau rasaaaa... mau aaii tak jatuh cinta dengan Shaklee macamni.


Berapa kali aii jatuh cinta dengan Shaklee, Shaklee tetap balas cinta aaii, Shaklee sambut, Shaklee kutip, Shaklee gilap, sampai kau sendiri pun tak sangka leh jana income dengan Shaklee... haaiihh macamana la aii tak jatuh cinta berkali-kali.

Ok laaa... malas la nak pot pet pot pet panjang pasal jatuh cinta ni, korang mai sendiri la rasai dan alami perasaan Jatuh Cinta dengan Shaklee tu macamana.


Tapi kita nak bagi tau awal-awal la ye, sekali Terjatuh Hati, Terjatuh Cinta dengan Shaklee ni.. Jaga-jaga ye.


Kita tak bertanggungjawab la ye kalo lepas ni korang terpaksa rasai sendiri #ShakleeEffect dan terpaksa tengok dalam akaun korang banyak duit.


Nak jatuh cinta juga dengan Shaklee juga, picit-picit tepon tu sekarang wasap Tokey Shaklee 012 - 624 5361.


Cara Kuatkan Sistem Imun Anak | Tips Elak Anak Kerap Jatuh Sakit

Bila anak sakit je, kita mak-mak ni la yang paling risau, ye la siapa yang tak sayang anak. Kalo boleh nak sakit tu kita yang tanggung saki...