Wednesday, 3 January 2018

Vitamin C Shaklee Tidak Jejaskan Fungsi Buah Pinggang

Bila sebut je pasal pengambilan Vitamin C, semua takut, mesti ada soalan-soalan macam ni :


1.    Vitamin ni selamat kan? Tak rosakkan buah pinggang
2.    Kalo makan Vitamin banyak-banyak tak bahaya ker?
3.    Tak nak la makan ikut yang di sarankan, nanti rosak buah pinggang

Vitamin C Shaklee Tidak Jejaskan Fungsi Buah Pinggang

Biasanya saya hanya tersenyum saja bila dapat soalan-soalan macam ni, biasa la bimbang, itu normal bagi semua orang yang tidak membuat bacaan antara suplemen yang manakah selamat untuk di ambil.


Kalo nak di ikutkan dari makanan kita sendiri pun boleh menjejaskan fungsi buah pinggang. Yang korang dok telan ayam hari-hari tu, dah sah-sah di cucuk dengan ubat yang ternyata sangat merbahaya untuk kesihatan. Tuuu tak takut pula ye ??


Dok makan junk food, benda-benda manis, dan suplemen-suplemen dekat luar sana banyak je yang tidak lulus KKM yang dok viral dekat media masa. Ok je korang dok perambat. Ada fikir tak kesannya tu, bukan je setakat buah pinggang boleh rosak, silap hari bulan segala organ dalaman korang pun turut terjejas.

Vitamin C Shaklee Tidak Jejaskan Fungsi Buah Pinggang
InsyaAllah Vitamin C Shaklee adalah selamat dan 100% semulajadi. Semua produk Shaklee akan melalui beribu-ribu ujian Klinik dan barulah di pasarkan. Hanya Shaklee sahaja ada Landmark Study, di mana tahap kesihatan pengguna Shaklee tahap kesiharan mereka lebih baik dari mereka yang tidak ambil sebarang vitamin atau pun mengambil produk lain.

Vitamin C Shaklee Tidak Jejaskan Fungsi Buah Pinggang

Vitamin C Shaklee Vitamin Larut Air atau Larut Minyak ? Haaa.... yang ni saya rasa ramai je yang tak ambil tau pun Vitamin C jenis larut air atau minyak. Vitamin C merupakan Vitamin yang larut air, di mana ia mudah di serap oleh badan kita.


Jadi jangan risau, InsyaAllah ianya selamat. Vitamin C Shaklee tak membebankan buah pinggang sebab ianya larut air. Mana2 lebihan vitamin C yang tak di serap oleh badan akan di angkut keluar bersama/melalui air kencing.

Vitamin C Shaklee Tidak Jejaskan Fungsi Buah Pinggang
Ada tak yang berminat nak tau macamana nak kesan vitamin C yang kita ambil tu fully absorb atau tidak, overdose atau tak? Kalo berminat tunggu next entry ye.


Alang² membeli vitamin, pilih la agen yang betul-betul ada knowlegde tentang nutrisi & produk. Baru la uoolss semua tak rasa duit hangus macam tu je atau bazir masa, telan vitamin bagai nak rak, tapi habuk pun tarak...


Tunggu apa lagi, dapatkan Vita C Shaklee atau Produk-produk Shaklee serta konsultasi tentang keperluan nutrisi anda harini. Hubungi saya di talian 012-624 5361.


BAGAIMANA MAHU DAPATKAN SHAKLEE DENGAN HARGA MURAH? Ingin dapatkan Diskaun Harga Ahli 15%-25% daftar sekarang sebagai Ahli Shaklee dan nikmati potongan harga yang menjimatkan.

Bagaimana untuk mendaftar sebagai Ahli Shaklee? Mudah sahaja anda klik >> Borang Daftar Ahli Shaklee Online <<


Info lanjut Whatsapp saya di 012-624 5364 segera.

Atau click link ni http://wasap.my/60126245361

Cara Kuatkan Sistem Imun Anak | Tips Elak Anak Kerap Jatuh Sakit

Bila anak sakit je, kita mak-mak ni la yang paling risau, ye la siapa yang tak sayang anak. Kalo boleh nak sakit tu kita yang tanggung saki...