Wednesday, 10 January 2018

Target Menentukan Kejayaan Dalam Bisnes

Tak kira apa pun yang kita usahakan dalam urusan seharian pasti ada TARGET. Macam tu juga dalam BISNES, sudah semestinya mesti ada Target.

Target Menentukan Kejayaan Dalam Bisnes

Apa Target saya dalam Bisnes Shaklee, saya rasa semuanya tau kot. Dah tentu-tentu lah nak berjaya jadi Tokey Shaklee yang berjaya dan di kenali.


Target Bisnes ni wajib di tulis, jika tak setakat sebut je la, tapi tiada tindakan. Bila ada target kita akan lebih nampak apa tujuan dan apa plan yang perlu kita buat untuk capai Target.


Target asal saya dalam Bisnes Shaklee sebenarnya ialah nak bawa semua orang yang telah hilang harapan bila di uji dengan sakit untuk Bangkit & Ubah Hidup.


Saya nak mengajak semua lebih sihat dengan Suplemen Shaklee. Saya rasa semua yang di uji dengan sakit, mesti mengharapkan kehidupan sihat yang sebelum ini dapat di kembalikan.

Target Menentukan Kejayaan Dalam Bisnes

Bunyinya agak mustahil, tapi yakinlah, selagi mana kita tidak berhenti atau putus harapan dengan Allah. Selagi itu Allah menyediakan jalan untuk kita keluar dari kemelut diri sendiri.


Di uji bukan bermakna kita harus kalah, tapi mungkin tanda kasih sayang Allah pada kita, mungkin Allah nak kita bangkit dan terus berjuang, Allah rindu mendengar rintihan kita setiap hari.


Allah sedang menyiapkan kita untuk jadi lebih kuat, supaya tak goyah dengan apa jua pun ujian yang mendatang.

Target Menentukan Kejayaan Dalam Bisnes

Dan sudah semestinya saya bila buat keputusan untuk aktif dalam Bisnes Shaklee, Target lain juga menyusul. Saya nak perbaiki taraf hidup sekarang kepada yang lebih baik dari sebelum ini.


Hasil daripada Bisnes Shaklee ini, saya nak gunakan untuk pergi menunaikan UMRAH bersama suami serta anak. Semoga Allah perkenankan Target saya yang ini dan target-target yang lain.

Target Menentukan Kejayaan Dalam Bisnes

Semoga suatu hari nanti title TOKEY SHAKLEE ni juga di kenali dan meniti di bibir orang ramai, bila saja sebut pasal Vitamin Shaklee, pastinya teringat-ingat pada saya sebagai Tokey Shaklee yang berjaya.


Nak jadi Tokey Shaklee Berjaya mestilah ada TARGET, target tu jugalah yang menentukan bagaiamana pencapaian kita suatu hari nanti dalam Bisnes Shaklee. Tulun doakan ye kawan-kawan, moga saya target ini tercapai.


.

#TokeyShaklee
#TsunamiShaklee
#Tsunami2018
#23FighterTsunami
#BuatSampaiJadi
#BangkitUbahHidup
#Aviation2Healthy

Cara Kuatkan Sistem Imun Anak | Tips Elak Anak Kerap Jatuh Sakit

Bila anak sakit je, kita mak-mak ni la yang paling risau, ye la siapa yang tak sayang anak. Kalo boleh nak sakit tu kita yang tanggung saki...