Tuesday, 5 September 2017

Vivix Shaklee Hilangkan Sakit Lutut & Sakit Sendi

VIVIX SHAKLEE PENAWAR PALING BERKESAN UNTUK SAKIT LUTUT & SAKIT SENDI


Siapa kata sakit LUTUT & sakit SENDI hanya kena bila tua-tua saja. Sebab memang sinonim Sakit Lutut dan Sakit Sendi dengan orang tua. Tapi kalau itulah yang ada di fikiran korang selama ni, maaf nak cakap sebenarnya korang silap. 

Vivix Shaklee Hilangkan Sakit Lutut & Sakit Sendi

Sebab pada zaman sekarang ni lebih ramai orang muda pun dah kena sakit sendi dan sakit lutut. Banyak faktor yang menyumbang kepada masalah sakit lutut & sendi. Antaranya ialah pemakanan, persekitaran, penambahan berat badan yang berlebihan dan macam-macam lagi.


Menjaga kesihatan sendi dan lutut adalah sangat penting, tak kira muda atau tua. Sebab matlamatnya sama sahaja. Untuk kita jalani hidup dengan sihat dan dapat beribadah dengan selesa. Mencegah dari usia muda lagi bukankah itu lebih baik.


Sebelum ni kawan pejabat saya ngadu lutut nya berbunyi dan ada ketikanya rasa sakit 😱Haaa tu petanda nye ape tu? tu tandanya gel di lutut kita semakin berkurang dan telah menyebabkan keradangan di lutut dan sendi.

Vivix Shaklee Hilangkan Sakit Lutut & Sakit Sendi

Bayangkanlah bila sendi-sendi berlaga sesama sendiri tanpa ada pelincir/cecair yang melindungi. Dan lama kelamaan segala sendi-sendi kita akan haus, aduhhh ngiluu kot. Bila dah tak tahan lagi untuk menahan kesakitan, kita mula la ambil jalan pintas iaitu cucuk GEL bagi meredakan kesakitan.

Vivix Shaklee Hilangkan Sakit Lutut & Sakit Sendi

Vivix Shaklee Hilangkan Sakit Lutut & Sakit Sendi

Sanggup ke nak cucuk GEL hidup-hidup dekat lutut tu sampai bila-bila? Tapi sampai bila ye agaknya uollss nak cucuk GEL? Gel yang di cucuk hanya bersifat sementara sahaja, untuk meredakan kesakitan. Bila GEL mulai kering, kita akan sakit semula.


Kenapalah nak seksa diri kalau ada pilihan yang lebih tidak menyakitkan tapi berkesan kan ? Apakah pilihan yang berkesan wajib korang ikhtiar ? Penyelesaiannya adalah melalui VIVIX SHAKLEE yang merupakan salah satu ikhtiar untuk rawatan sakit lutut & sakit sendi.

Vivix Shaklee Hilangkan Sakit Lutut & Sakit Sendi

Kerana kandungan Resveratrol yang ada dalam Vivix Shaklee terbukti boleh membantu :

  • Mengekalkan dan memperbaiki fungsi dan struktur sendi.
  • Mengurangkan faktor yang menjadi punca kepada penyakit berkaitan sendi.
Untuk lebih faham secara ringkasnya, kajian menunjukkan resveratrol (bahan utama dalam Vivix) berkesan untuk mengatasi masalah keradangan, antioksidan, memperbaiki DNA dan menghalang sel daripada bermutasi.
Testimoni
Vivix Shaklee Hilangkan Sakit Lutut & Sakit Sendi

Vivix Shaklee Hilangkan Sakit Lutut & Sakit Sendi

Berminat nak dapatkan VIVIX SHAKLEE & Produk Shaklee? Hubungi saya di 012-624 5361 untuk dapatkan segera Vivix Shaklee dan Produk Shaklee hari ini juga !!


Saya akan BIMBING cara serta jadual pengambilan suplemen yang efektif. Konsultasi PERCUMA Exclusive untuk pelanggan saya.

Cara Kuatkan Sistem Imun Anak | Tips Elak Anak Kerap Jatuh Sakit

Bila anak sakit je, kita mak-mak ni la yang paling risau, ye la siapa yang tak sayang anak. Kalo boleh nak sakit tu kita yang tanggung saki...