Wednesday, 6 September 2017

Vitamin Shaklee Redakan Bengkak Susu

ATASI BENGKAK SUSU DENGAN VITAMIN SHAKLEE LECITHIN & GARLIC COMPLEX




Setiap orang berbeza-beza cara menunjukkan rasa sayang, menghargai, berterima kasih kepada segala pengorbanan isteri. Orang perempuan ni sebenarnya bukan nak emas, permata, berlian, banglo atau apa pun harta dunia. Tapi isteri ni hanya perlukan perhatian, penghargaan dan kasih sayang dari suami.



Vitamin Shaklee Redakan Bengkak Susu

Vitamin Shaklee Redakan Bengkak Susu

Contohilah adik ni, isteri adik ni sekarang tengah berpantang, di uji dengan Bengkak Susu. Adik ni maklumkan sebelum ni isterinya pernah kena operate sedut nanah (Breast Abcess), masalah yang sama juga berpunca dari bengkak susu. So lagi la high risk untuk jadi balik.


Vitamin Shaklee Redakan Bengkak Susu

Sakitnya tu memang boleh bayangkan macam mana, sebab saya sendiri juga pernah lalui bengkak susu ni. Sampaikan demam-demam di buatnya, doktor pun cakap dengan saya kalau tak ok juga kena cucuk hidup-hidup. Adoiii!! luka pembedahan masa bersalin pun belum baik sepenuhnya, inikan pula mendengokan kena cucuk tu .



Untuk meredakan kesakitan yang di alami isterinya, adik ni belikan Vitamin Lecithin & Garlic untuk bantu masalah Bengkak Susu. Alhamdulillah, 2 minggu pengambilan secara konsisten Vitamin Shaklee, isterinya segera sembuh dari Bengkak Susu.



Lecithin - utk lancarkan saluran-saluran susu yang tersumbat

Garlic - bersifat antibiotik semulajadi, biasanya dah bengkak mesti ada nanah





Vitamin Shaklee Redakan Bengkak Susu

Vitamin Shaklee Redakan Bengkak Susu

Vitamin Shaklee Redakan Bengkak Susu



Jom dapatkan segera Vitamin Shaklee untuk masalah bengkak susu. Saya akan BIMBING cara serta jadual pengambilan suplemen yang efektif. Konsultasi PERCUMA Exclusive untuk pelanggan saya.



Whatsapp saya di 012-624 5361 untuk COD Produk Shaklee atau penghantaran segera ke seluruh negeri.

Cara Kuatkan Sistem Imun Anak | Tips Elak Anak Kerap Jatuh Sakit

Bila anak sakit je, kita mak-mak ni la yang paling risau, ye la siapa yang tak sayang anak. Kalo boleh nak sakit tu kita yang tanggung saki...