Wednesday, 13 September 2017

Set Bersalin Shaklee 2017 | Ibu Berpantang Sihat & Bertenaga

NAK GOJES LEPAS BERSALIN, HARUSLAH PILIH SET BERSALIN DARI SHAKLEE

Maaf, gambar customer ni saya terpaksa di kaburkan, atas permintaan beliau. Customer ni mula jatuh cinta dengan Shaklee, semasa bersalin anak yang ke 2 pada tahun 2013. Ambil Set Bersalin Shaklee ketika berpantang anak ke 2.

Set Bersalin Shaklee 2017 | Ibu Berpantang Sihat & Bertenaga

Beliau ceritakan pada saya betapa berbezanya berpantang masa anak pertama dan kedua. Masa berpantang anak pertama, beliau tak ambil mana-mana suplemen, badan memang tak bertenaga, muka pucat.


Tapi lain pula ceritanya ketika berpantang anak ke 2, sebab beliau beli SET BERSALIN SHAKLEE. Beliau sendiri rasakan betapa bertenaga, cergas, kulit muka pink-pink gitu. Antara Produk Shaklee yang sangat dia suka adalah ESP, hinggakan sebutkan ESP saja dia dah terliur.

Set Bersalin Shaklee 2017 | Ibu Berpantang Sihat & Bertenaga

Nak tau apa Fungsi & Kelebihan Set Bersalin Shaklee ni. Jom kita tengok vedio ni :





Ada ke yang nak rasai sendiri pengalaman consume Produk Shaklee? Kalo nak juga rasai pengalaman indah berpantang macam customer ni, boleh hubungi saya di 012-624 5361.

Cara Kuatkan Sistem Imun Anak | Tips Elak Anak Kerap Jatuh Sakit

Bila anak sakit je, kita mak-mak ni la yang paling risau, ye la siapa yang tak sayang anak. Kalo boleh nak sakit tu kita yang tanggung saki...