Friday, 8 September 2017

Pesakit Cerebral Palsy | Ikhtiar Dengan Vitamin Shaklee


Cerebral Palsy (CP) - Ikhtiar dengan Vitamin Shaklee


Alhamdulillah... Barang yang di order telah pun selamat sampai. Puan Nik belikan Vitamin Shaklee untuk anak beliau.


Anak syurga ni merupakan pesakit Cerebral Palsy(CP), berusia 9 tahun, Berat 16.8kg, ketinggian 116 cm.

Pesakit Cerebral Palsy | Ikhtiar Dengan Vitamin Shaklee

Ada masalah utk menelan, masih belum boleh berjalan sendiri, terpaksa mengesot untuk bergerak, 5jari sentiasa di genggam dan macam-macam lagi.


Walau pun di uji dengan masalah begini, anak ni boleh membaca sket-sket, mengaji iqra 3, kenal nombor, tambah & tolak yang asas. Dah boleh hafal 5 surah pendek. 


Berat mata memandang, berat lagi bahu yg memikulnya. Ibunya bertuah memiliki anak syurga seperti mu nak.


Harapan ibunya : 
"Harapan tu berat badan anak sesuai dgn ketinggian....Dada tu tak lah kurus sangat...
Yang penting apa yg dia makan tak beri kesan yg lain pd dia..."

Pesakit Cerebral Palsy | Ikhtiar Dengan Vitamin Shaklee

Antara Vitamin Shaklee yang syorkan untuk masalah Cerebral Palsy(CP) anak Puan Nik ialah :
  • Meal Shake - multivitamin cum fiber
  • Vitalea Children - multivitamin + mineral
  • Lecithin & omega - untuk perkembangan otak
  • Vivix - repair sel-sel DNA yang rosak, organ-organ yang mungkin bermasalah

Moga dengan pengambilan Vitamin Shaklee secara istiqomah dapat bantu meningkatkan kesihatan anak ini, especially bab berat badan.

Pesakit Cerebral Palsy | Ikhtiar Dengan Vitamin Shaklee


Semoga Anak Puan Nik Fatimah di beri kesembuhan & di ringankan segala kesulitan yang di hadapi anak beliau. 


Testimoni 

Pesakit Cerebral Palsy | Ikhtiar Dengan Vitamin Shaklee



YATI SAMIN 012-624 5361
YATI SAMIN 012-624 5361
YATI SAMIN 012-624 5361

Cara Kuatkan Sistem Imun Anak | Tips Elak Anak Kerap Jatuh Sakit

Bila anak sakit je, kita mak-mak ni la yang paling risau, ye la siapa yang tak sayang anak. Kalo boleh nak sakit tu kita yang tanggung saki...