Thursday, 31 August 2017

Set Kanak-Kanak Shaklee | Vitamin Untuk Elak Anak Kerap Sakit

Nak cari vitamin untuk elak anak kerap jatuh sakit? Jom saya kongsikan Set Kanak-Kanak Shaklee.

Set Kanak-Kanak Shaklee ||Vitamin Untuk Elak Anak Kerap Sakit


Tak dapat nak di ungkapkan dengan kata², betapa saya sangat bersyukur, bila kesihatan anak makin baik.


Semenjak berikan anak vitamin shaklee, hampir 2 tahun, boleh di kira berapa kali menjengah ke klinik.


Alhamdulillah, hampir 2 tahun juga anak saya dah tak bergantung pada ubat.


Pergi klinik hanya untuk mendapatkan mc sahaja untuk anak.


Dan selepas itu saya hanya memberikan vitamin shaklee sebagai rawatan.


Demam, selsema, batuk, kena masuk wad, dah lama tak kena, sejak anak consume vitamin shaklee.


Jika ada pun hanya sesekali je, sehari dua alhamdulillah dah kering selsema, suhu badan pun cepat turun.


Dari lahir sampai la umur 7tahun, macam² dugaan anak sakit, keluar masuk wad, merata tempat dah bawa.


Tak tau nak gambarkan perasaan saya ketika tu, kalo boleh nak minta Allah pindahkan sakit yang anak tanggung kepada saya je.


Hati ibu mana yang sanggup nak lihat anak sakit, kena cucuk sana sini, telan macam² ubat.


Jika nak cerita pasal vitamin ni, dah macam² vitamin saya beli, semata² nak lihat anak sembuh.


Dan akhirnya Allah pertemukan saya dengan Vitamin Shaklee, Alhamdulillah dengan izinNYA juga anak saya serasi.


Kini anak saya happy jalani kehidupan seharian, berlari² kegumbiraan dengan kawan² di sekolah.


Uollss kalo anak selalu tak sihat, apa kata cuba berikan vitamin, dekat shaklee ada Set Kesihatan Kanak².


Sangat bagus untuk memenuhi nutrisi yang tak lengkap tu, rasa dia pun sedap, pasti tak menyesal 😊

Jom teng
Jom kita tengok kelebihan Set Kanak-Kanak Shaklee.

Set Kanak-Kanak Shaklee | Vitamin Untuk Elak Anak Kerap Sakit

Set Kanak-Kanak Shaklee | Vitamin Untuk Elak Anak Kerap Sakit

Set Kanak-Kanak Shaklee | Vitamin Untuk Elak Anak Kerap Sakit

Set Kanak-Kanak Shaklee | Vitamin Untuk Elak Anak Kerap Sakit

Set Kanak-Kanak Shaklee | Vitamin Untuk Elak Anak Kerap Sakit


Kalo berminat nak dapatkan Set Kesihatan Kanak², meh roger kita..


Nanti kita bagi konsultasi secara EKSKLUSIF khas untuk uoolss, penuh kasih sayang, bagaikan kasih ibu pada anak 😂 0|




YATI SAMIN 012-624 5361

Cara Kuatkan Sistem Imun Anak | Tips Elak Anak Kerap Jatuh Sakit

Bila anak sakit je, kita mak-mak ni la yang paling risau, ye la siapa yang tak sayang anak. Kalo boleh nak sakit tu kita yang tanggung saki...